Seloy Live

Tiedote - kesän 2022 aukioloajat

19.5.2022

ARVOISA ASIAKKAAMME,

teemme kaikkemme palvellaksemme parhaalla mahdollisella tavalla myös läpi kesän. Pyrimme minimoimaan katkokset toimituksissa  ja olemme päätyneet pitämään lomat sekä vuosihuollon yhteen putkeen heinäkuun aikana. Tänä aikana tuotantokapasiteettimme on suhteellisen pieni ja meillä ei ole mahdollisuutta valmistaa muuta kuin niin sanottuja perustuotteita. Toimiston puolella päivystämme läpi kesän, noudot ja tilausten lähetykset onnistuvat normaalisti heinäkuun 2 ensimmäisellä viikolla. Alla eriteltynä toiminnot tarkemmin:

Tuotanto:

• Viikot 27 & 28 AUKI
    • Valmistus; perus eristyslasit, 1K-lamit sekä -floatit
    • Ei palolasileikkuuta
    • Ei erikoistöitä (sg-lasit, kaihtimet, on/off yms.)
    • Ei "käsintehtyjä" (pienet ja ylisuuret)
  • Viikot 29 & 30 KIINNI
    • Ei tuotantoa

Pakkaamo:

• Viikot 27 & 28 AUKI
    • Tilausten toimitus sekä nouto normaalisti
  • Viikot 29 & 30 KIINNI

Toimisto:

• Viikot 27-30 AUKI
    • Myynti ja asiakaspalvelumme palvelee heinäkuun ajan normaalisti - kuitenkin pienemmällä väkimäärällä, joten olethan kärsivällinen mikäli et heti saa vastausta tiedustelemaasi asiaan :)
  • Asiakaspalvelu: myynti@seloy.fi | tilaukset@seloy.fi | puh. 010 839 5800

Lomien jälkeen jatkamme normaalisti elokuun alusta lähtien. Aukioloaikoihin ja tuotantoon liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä myyntiimme tai asiakaspalveluumme.

Hyvää alkanutta kesää!

Emme seuraa kehitystä, viemme sitä eteenpäin.

Seloylla on vuosikymmenten kokemus koko suomalaisen lasirakentamisen kehityksestä ja kehittämisestä. Me tiedämme, miten suunnitellaan, valmistetaan ja toimitetaan erilaisia lasiratkaisuja tavalla, jonka ansioista asiakkaamme projektit menevät jouhevasti maaliin ja loppukäyttäjän tarpeet tulevat täytettyä parhaalla mahdollisella tavalla.

Tutustu yritykseen ja palveluihimme »